Залишати відгуки можуть лише зареєстровані користувачі
Тенотен дитячий став справжньою знахідкою для нашої сім'ї. Він допоміг нашій дитині справлятися з тривожністю і стресом, який виник під час війни. Препарат легко приймати і не має побічних ефектів. Ми помітили позитивні зміни в настрої та поведінці нашої дитини. Рекомендую Тенотен дитячий всім батькам, які шукають безпечний і ефективний засіб для підтримки емоційного здоров'я своїх дітей.
Не работает корзина на заказ, невозможно отредактировать личные данные (добавить е-майл)…
Чому не працює замовлення?
Чому не працює замовлення?
Дуже швидко прибрав набряк сливової, після першого пшику дихала вільно цілий день
Вікс то просто супер.Після 1 пакетика стало набагато краще.Температура почала знижуватися вже через 30 хв.
Гарне обслуговування
Замовила онлайн препарат, приїхала, а виявилося, що його немає в наявності...
На вашому сайте підтягується невірне фото (Вінниця, вул Келецька, 103). Насправді ви приєднали фото аптеки за адресою Келецька, 105. Замініть, будь ласка, - ви вводите в оману покупців. Тільки сьогодні за 10 хвилин бачила 2 людей, які помилилися у зв*язку із неправдивою інформацією.
Доброго дня, по номеру інтернет замовлення 1416010, не змогла отримати в аптеці замовлення, так як аптека не погодилась віддати мені його по ціна замовлення, сказали, що реально засіб дорожчий, звісно я на таке не розраховувала, тому залишилась нізчим. В таку спеку їхала через все місто, обурює, те що при зборі замовлення, на цю проблему не звернули увагу, і не перетелефонували до мене з попередженням.
Обслуговування непогане
Хочу лишити відгук про аптеку Конекс у м.Сарни. Це жах! Я постійно купую ліки для батьків, порівнюю ціни, тому,що зараз текий час. На дзвінки не відповідають, слухавку не беруть, а ходити з аптеки в аптеку не маю змоги. Уже мій номер заблокували, бо часто дзвоню, набридаю мабуть. Але у кожного своя робота і це їхня також. Прошу керівництво поспілкуватися з прцівниками, бо це просто хамське відношення.
Замовив голки для шприц-ручок у кількості 100 шт., тобто 1 коробку. В аптеці віддали відкриту упаковку, але при отриманні не звернув на те уваги. При перевірці ж вдома виявилося, що в коробці є не 100, а 96 голок... Дрібниця, але неприємно. Тим паче, що десь років із півтора тому була така ж ситуація із такими ж голками.
Дякую за чудове обслуговування! Гарний вибір ліків та мед.препаратів. Кваліфікований та доброзичливий персонал.
Найкращі побажання працівникам всієї аптеки а особливо відділенню в смт Борова!!! Миру ,здоров'я.
Ніхто не зв'язувався.Просто написали-клієнт відмовився
Привіт, особисто я люблю конекс і задоволена послугами інтернет замовлень, єдине чого мені не вистачає, це олати замовлення онлай відразу по замовленню. Щоб мої близькі люди могли забрати вже оплочене замовлення в іншому куточку України. А також не завадило б додати до адреси аптеки і мобільний робочий номер телефону по місцю локації аптеки. Дякую!
Препарат клайра №28, у одній з аптек його ціна скаладала 299 гривень. Так, при теперішніх цінах доволі дешево, але це залишки. І ці залишки були закуплені по ціні мінімально 200 гривень ще у довоєнні часи. Знаючи, що накрутки конекса складають 40% від вартості закупки + 7 % податку, ціна його дійсно скалала по старих тарифах 299,60, яка і була заявлена у аптеці. Але ж конексу і мудрому завжди мало, бо вони не можуть нажертись навіть під час війни.Тому у замовленні було відмовлено, мотивуючи це все тим, що зараз такої ціни немає, бо зараз вже 417 гривень і це збій у системі ( не встигли підняти ціни на залишки товарів, що закуплені по нижцій ціні). Тобто закупили за 200, а продати хочете за 417, нажившись майже на 100%. От вам мережа, що підтримує бідний люд. От вам мережа, що не працює на обкрадання клієнтів. Питання до керівника і до численних менеджерів- калита не трісне від цього наднахабного побору та завищення цін. Чи вистачить вам цих коштів, що здобуті з крові та сліз українців, на ваше припорпування десь у степах сибіру і чи не прийдеться вам їх повертатити хоча б на армію, а ще краще - у вигляді штрафу для відбудівлі Маріуполя і Харкова?
Робота не задовільна інтернет замовлегня не зібране
Продали таблетки вдвічі дорожче!!! Лізиноприл-тева одна пластинка 55 грн, в іншій аптеці 28грн!!!! Моя вина що не взяла чек. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Тут пишет одно , продавщица говорит другое
Замовила через сайт одну коробочку, в аптеці не змогла отримати. Провізор відмовила бо вони не продають частинами. Чому тоді цей поділ доступний через сайт, крім того неодноразово вже купувала в інших аптеках половину упаковки. Неприємне враження, витратила час, відстояла чергу і залишилася без замовлення, хоча смс про те, що замовлення готове прислали. Аптека Пирогова 46а, Вінниця
1-го Травня 54, м.Хмільник. 11.09.2020 , 11:45 Я зайшла в аптеку з візком дитячим 1р дитині і старшою дитиною, мені ,продавець, сказала,щоб я залишила візок з дитиною на дворі, так як є ще старша (9р) дитина! Чому мені вказують де залишати дітей?? Більше я туди не зайду! До наступної аптеки 25хв пішком з дітьми.
Доброго дня. Хочу подякувати за можливість робити замовлення онлайн. Але нажаль, вчора, 13.08.21, вечером в м. Іллінці, вул. Європейська, 18 Конекс-Фарм, Аптека №92 ( 8: 00-20: 00 ) вже не вперше зтикнулася з тим, що замовлення не було зібране. Більше того, я хвора, з температурою, вистояла в черзі і коли підійшла моя черга до каси, працівник аптеки сама запропонувала людям позаду мене, відпустити їх. На моє зауваження, що я теж стою в черзі, працівник не відреагувала ніяк, а продовжила відпускати людей. Також, саме з цим працівником була ситуація, що вона, не зібравши замовлення, продала ліки, які були в моєму замовленні. І коли я прийшла за замовленням, ліків не було. З таким обслуговуванням не хочеться мати нічого спільного. До інших працівників цієї аптеки немає жодних зауважень. Дякую.
Дівчатам з аптеки Дякую 😀
Замовлення №501920- прийшло смс, що готове, заберіть. Прийшли - немає, кажуть, мало прийти смс, що немає. Однак жодного смс не приходило. Черговий раз даром їдемо в аптеку.
Я довіряю працівникам аптек "Конекс", завжди роблю інтернет замовлення у них. Але саме в аптеці Фармавін, Аптека №102 (м. Вінниця, вул. Пирогова, 112-А) вже в третій раз я не отримала своє замовлення в повному обсязі, постійно щось не додають. І сьогодні все повторилося знову. Спробувала зателефонувати в аптеку, щоб отримати консультацію, як можна виправити цю ситуацію, але слухавку ніхто не взяв. Дуже не приємно.
Як для мене аптека чудова, і персонал також, все прекрасно... Фармацевти завжди підкажуть та допоможуть. Коли приходжу у ,, Аптеку 19 " підлога блищить, полички на яких стоїть товар без розводів та пилюки. Санітарці РЕСПЕКТ! Одного разу забула здачу, мене наздогнали та віддали ці гроші. Одним словом аптека та персонал чудові та приємні. Звісно бувають трішки не в настрої, але ви самі вистоїть дванадцять годин на ногах. Я їх дуже розумію тому що сама цілий день на ногах...
Зверніть увагу на керівника даного відділення аптеки. Для завідуючої (Музики) хамство і грубість до відвідувачів це норма! Кожен раз, коли приходжу в аптеку і мене обслуговує завідуюча, то складається таке враження, що прийшла до неї додому щось просити. Керівник себе так поводити з клієнтом не може в апріорі. Підвищення тону, показове незадоволення усім це не прийнятно. Особливо в теперішні часи. Прибиральниця зі свого керівника бере приклад і поводить себе також не адекватно. Дівчата-фармацевти молодці і це єдине хороше, що можна сказати про колектив саме цієї аптеки.
З самого початку роботи аптеки у нашому СМТ замовляю ліки. Жодного разу не було ніяких проблем. Все вчасно ,ввічливо. Дякую за обслуговування.
Отвратительная аптека!!! Продав препарат в аптеке на Юности 44 с оставшимся сроком годности в один месяц!!! Не захотели менять. Звонили и на горячую линию и везде куда только можно было! Результата ноль! Я просто не знала, что так может быть. Не предупредив, внаглую втюхали, понимая что это противоелергенный препарат которым мне год пользоваться! Конекс это худшее, что только может быть.
Зробила замовлення, прислали смс що можна забирати. Прийшли забирати, сказали що відмінено замовлення, бо нема якогось препарату. Нашо тоді присилати смс, шо замовлення готове і можна забирати.
Зверніть увагу на роботу свого персоналу. У персонала телефонні дзвінки важливіше чим обслуговування клієнтів
Аптека вул. Пирогова, 112-А. Відмова продати 2 спиртові серветки. Причина: термінал налаштований так, щоб розрахуватися не менше 5 грн. Готівкою у мене лише 200 грн. Це як так термінал налаштований, як це взагалі можливо? Яке право відмовити має аптека якщо сума покупки менша за Х грн? Тим паче карткою!
На залишку товар є непідтверджуть замовлення недають потрібної кількості.СМТ ТОмашпіль
Замовлення № 438959 і № 439160. Я не відміняла, а вони відмінені. При чому в одному вказано, що клієнт відмовився.
Замовлення № 438959 і № 439160. Я не відміняла, а вони відмінені. При чому в одному вказано, що клієнт відмовився.
Доброго дня! Я часто замовляю ліки по інтернету, а потім забираю в аптеці. Завжди все було нормально. А сьогодні мені не додали 3 пакетики Афіди. Я розумію, що це моя вина, що не перевірила. Але як рахують продавці. Що мені тепер робити?
Поверніть будь-ласка попереднє меню сайта!Зараз дуже не зручно робити замовлення(І чому вже не можна замовляти таблетки по пластинці,а тільки упаковкою?
Дуже погане обслуговування в аптеці Конекс смт.Корнин Житомирська обл. Коли тільки не зайду в аптеку ,коли на зміні фармацевт на прізвище Робенко Наталія її там майже ніколи немає,двері зачинені ,а вона сама п"є каву у магазинчику навпроти.Останній раз зайшла по ліки -закрито,принципово пішла по своїх справах,вернулася через 25 хв,всеодно зачинено. Аптека хороша ,не дорога,але через таких фармацевтів не хочеться більше туди звертатися.
Замовлення було відмінено, хоча перед замовленням я зателефонував на гарячу лінію +380689553030 і переконався в наявності препарату. Замовлення було о 13:37, а смс про відміну я отримав о 13:47. Я спеціально перед виїздом за 8км. уточнив за це замовлення. Для чого тоді існує резерв? Не рекомендую так як резерв в даній мережі ще нічого не означає.
У вас очень неудобно искать препараты. Уже час сижу мучаюсь. Нет фото препаратов. Не указывается аналоги. Жуть. Недоработка
Сделала заказ с SIM информированием в 16:30, а подтверждение так и не пришло. Что за работа. Ответ на мой вопросс почему? Очень много заказов. Я Вам скажу, что это не ответ, надо работать хорошо.
08.10.20 в 9.27 покупая вату мальва 100 грамовую кол - вом 2 шт по цене 9.25 за упаковку в аптеке конекс по адресу винницкая обл г могилев подольский, ставиская 47 фармацевт заявив стоимость 20 вместо 18.5, не предоставив чек и не дав сдачу мотивируя тем, что цена 20 гривен за 2 упаковки, а не 18.5 продала две упаковки ваты.Наглым образом присваивая себе мелкую сдачу, я думаю я не первый клиент который покупая в аптеке товар не дополучает сдачу от фармацевта. Данное инцедент оставляет негативное впечатление о сети конекс
Скасуйте будь ласка замовлення №396492
Скасуйте будь ласка замовлення №396494
Скасуйте будь ласка замовлення №396496
Скасуйте, будь-ласка, замовлення 394995. Вибачте за незручності.
Ліки по яких виникло питання щодо якості, замінили. Дякую! Оцінка 5 з 5!!!
Перестаю замовляти в конексі Замовити через сайт ЖАХЛИВО!!! Мабуть зроблено шоб перестали користуватися. Розробники мабуть добре курнули перед створенням цього чуда ...
Зробила замовлення через кабінет N 385001, відкривши вдома пігулки відчула жахливий хімічно вапняний запах, на смак таблетки теж відрізнялись (купую їх не вперше). Або підробка або зберігали не правильно. Звернувшись в Вашу аптеку допомоги у вирішенні проблеми відмовились. Дякую.
Почало часто замість 1-го товару замовляти по 2. Навіть пробую перевибирати все одно нічого не міняється.
Сьогодні 27.07.20, помилка залишилась. При зверненні до КОШИКА, вспливає повідомлення: "Відмовлено у доступі! Замовлення з Аптека №35 / Бар заборонено."
З 23 липня проблематично здійснити он-лайн замовлення. При переході в кошик - збій. Повідомлення : "Замовлення з аптека 35/бар заборонено".
Г. Винница. Аптека №50, Пирогова 52а. Несколько раз одна и та же проблема. Товар онлайн числиться, по факту в аптеке его нет или у них как они говорят "пересорт" и под этим кодом у них другой товар. Едешь через весь город впустую. Обслуживание вообще на нуле. Из 4 касс работает в лучшем случае только 2. Блондинка администратор всегда с тупым ничего не понимающим выражением лица. Товар найти не могут. Аптека забита лекарствами, а у них "ничего нет", даже самого простого. Постоянно не могут выбить по кассе товар, у них: "не получается ввести код" по их словам. Очень долго выбивают чек, а если пойдут за лекарством вообще пропадают. И это при том что там работают одни и те же фармацевты и они как минимум должны ориентироваться в пространстве аптеки. Одна из самых больших аптек сети, и с самым худшим обслуживанием.
Заїхала в аптеку за адресою м.Вінниця,вул.Пірогова,52а,аптека#50 ,о 19.55,двері не відкрили,сказали "зачинено",працюємо до 20.00,хоча на сайті вказано до 21.00.Жаль,їхала з другого кінця міста,ліки були лише тут
Доброго дня! Вже більше 2-х тижнів є в наявності мінеральна вода в аптеці на Зодчих 16 у Вінниці, але сама аптека скасовує щоразу замовлення з відміткою що товару немає. Я особисто був у аптеці - там немає цієї води. Вода мін. Поляна квасова 1,5л пет Слов'янські мін.води
замовляю одне, в кошику зовсім інший товар. глючить сайт?
Замовлення завжди швидко опрацьовуваються і смс-ку про їх готовність приходить досить швидко, залишається тільки заїхати і забрати.
Доброго дня! Роблю вже не перше замовлення через сайт, сайт працює неадекватно. Шукаю один товар, в кошик додається зовсім інший, причому з наявністю в аптеці у м. Вінниця, хоча в мене стоїть вибірка по конкретній аптеці у м. Хмельницькому. Намагаюсь видалити непотрібне з кошика, видаляє усе, тільки не те, що потрібно. Складання замовлення забирає багато часу. І ще дуже не зручно, що в обліковому запису не зберігається кошик, а то не завжди буває так, що відправляю замовлення в той самий день, коли його формую. На все добре!
на жаль, після численних спроб, замовлення зробити не змогла: програма замінює і назви препаратів і аптеки, в яких робиться замовлення, вносить в кошик медикаменти, яких не замовляла. крім того, в кошику відсутня інформація щодо кількості замовлених упаковок, натомість є кількість наявних в аптеці...
після оновлення часто випливає інформація: "щось пішло не так". І це правда: після оновлення часто щось іде не так: неможливо зробити замовлення, замість пігулок - рукавички, невідповідність кількості і назві замовлення, в корзині з'являються медикаменти, яких не замовляли. потрібно доопрацювати програму.
Поверніть нормальний пошук на сайті Й не відображається історія замовлень, коли переходиш на наступну сторінку, то сторінка перемикається, а вміст замовлень лише з першої сторінки. Й так на всіх сторінках.
Верніть попередню версію програми.!!
Тут де я проживаю, знаходиться аптека 68, дякую працівникам цієї аптеки за роботу, дуже хороші , розумні та чемні. Дякую.
Яка знижка на ліки при інтернет-замовленні та при використанні картки ?
Відсутня можливість відміни замовлення покупцем. Клієнт повинен мати змогу самостійно відмінити інтернет-замовлення. Пропоную внести зміни в програмне забезпечення, щоб така можливість для інтернет-замовлень була доступна.
Після відміни інтернет-замовлення,через відсутність деяких ліків, я вирішив зробити новен замовлення, але без позиції, яка була відсутня в попередньому замовленні і не зміг замовити ліки через їх відсутність, хоча насправді вони в наявності були, просто система, після відміни замовлення, не відновила кількість і наявність ліків в аптеці. В результаті я пішов і придбав ліки в іншій аптеці. Провізори мені повідомили, що кількість чи наявність ліків, після відміни замовлення, поновлюється в кінці дня. Програмне забезпечення повинно миттєво поновлювати кількість чи наявність ліків, після відміни замовлення.
Вже неодноразово була ситуація, коли інтернет замовлення відміняли повністю через відсутність де-яких ліків в замовленні. Пропоную доповнити програмне забезпечення можливістю видаляти позиції інтернет-замовлення або редагувати інтернет-замовлення провізорами аптек, під час оплати замовлення покупцем.
Доброго дня! Зіштовхнувся з неочікуваною проблемою. Приніс додому ліки, а флакон виявився разпакованим, також препарату було менше половини у банці, інструкція залита розчином з банки. Пломба на флаконі зірвана. Купував препарат Уронефрон краплі фл. 25мл у аптеці по вул. Пирогова 112-А, замовлення 22.03 о 17:47, забирав 22.03 о 18:54 (замовляв через інший сайт). Номер замовлення 19550608 на ім'я Андрій. Не вірю у повернення коштів за товар неналежної якості, але хоча б розберіться чому такая ситуація могла статися. Можливо вам вдастся встановити винних чи дізнатися як таке взагалі можливе. Замовлення було зібрано завчасно (було вже у пакеті 3 ліків, що я замовляв), тому я не бачив щоб фармацевт особисто щось збирав при мені. Прикро, що тепер вимушений буду кожну упаковку перевіряти через недобросовістних касирів, навіть у такий складний для країни час. Хотів прийти у найближчу аптеку, і купувати у вас ліки не дивлячись на найвищі ціни, але скоріш за все буду ходити далі і купувати у інших мережах аптек. Такая прикра ситуація у мене вперше, і повторень не хочеться. З повагою.
Хотілося б розраховуватись онлайн. Щоб в аптеці не затримуватись.
Скасувати замовлення номер 316115 від 17.03.20 р.
18.03.2020 року було зроблене замовлення № 317605 в аптеці "Конекс", (яка знаходиться за адресою: вул. Незалежності, 31 смт. Теплик Вінницька обл.) на два препарати. 19.03.2020 р. О 7:37 год надійшло смс про готовність замовлнення в повному обсязі, тобто є два препарати. 19.03.2020 р. пішла в аптеку забрати замовлення, на що мені відповіли: "що із замовлення парацетамолу немає", хоча в квитанцію пробили його. Як таке можливо? Працівники займаються обманом. Отримала від візиту негатив.
Відміна замовлення № 310710, прийшла - в аптеці "санітарна година", без зазначення коли розпочалась та коли закінчиться.
Доброго дня! На сайті препарат є в аптеці, а по факту немає. Приберіть з сайту, будь ласка. Препарати: Глюкофаж XR таб. прол. дії 500мг №30 (15х2) бліст. Глюкофаж XR таб. прол. дії 500мг №60 (15х4) бліст. 1 блістер У аптеці: м. Вінниця, вул. Пирогова, 46, А-1 / Кошарський (Пирогов. 17 вiддiл.) (8:00-20:00)
там где карта клиента это ката на скидку? как ее тут указать?
пришол в аптеку написано переучеть до 20:00 я пришол в 20:30 спросиль что еще переучет , на что мне ответел с возмущением да , обслужевания на 0😞😞😞😞😞
пришол в аптеку написано переучеть до 20:00 я пришол в 20:30 спросиль что еще переучет , на что мне ответел с возмущением да , обслужевания на 0😞😞😞😞😞
бдь ласка, зробiть посилання на замовлення бiльш видним, я перелистала усю сторiнку, знайшла опитування "чи замвляэте ви через сайт" i аж потiм побачила де ж можна зробити замовлення
Постоянно делаю заказы онлайн и всегда все правильно и вовремя
На проспекті Юності 44 чоловік пішов купити дитячий шлунковий чай в пакетиках,на що аптекар втюхав йому за 130грн чай дитячий розчинний Нірр що пється з пляшки,коли я сказала що це не цей,аптекар сказав що він нічого не може зробити,навіть якщо помилився! Обурена,це вже не вперше,понабиради некомпетентних спеціалістів!😡😡😡
чому неможливо замовляти ліки по штучно а саме небуфлюзон чи пульмікорд
Доброго дня, чому не у всіх аптеках мережі конекс застосовують картку клієнта????
Чому ціна Аугментину при броні через tabletki.ua у Вашому магазині Винница, пр.Коцюбинского 35 -101.72 грн., а коли бронюєш через Ваш сайт ціна більша?
Сьогодні через інтернет - замовлення придбав ліки. На пакуванні ліків була ціна. Виявилося, що ліки без інтернет - замовлення коштують дешевше. То навіщо замовляти ліки через інтернет, якщо їх можна придбати дешевше без попереднього замовлення. Інтернет - замовлення це звичайний лохотрон !!!
Доброго дня. Персонал кричить і по хамськи говорить з клієнтами, привселюдно,які зробили замовлення онлайн, через те що самі переплутали дату заказу.Прошу адміністраторів поговорити з персоналом.
Сьогодні через інтернет-замовлення придбав в м. Бар, вул. Каштанова, 5, прим.1, Аптека №66 дві пачки Дексаметазону р-н д/ін. 4мг амп. 1мл №5. В одній пачці не вистачало 3 ампули. Зазвичай, якщо пачка ліків не повна, провізор робить на ній позначку, а на пачці, яку мені продали ніяких позначок не було. ПОВЕРНІТЬ МЕНІ ВКРАДЕНІ ЛІКИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Персонал, грубить,хамське відношення,на зауваження відповідаю грубіянством
Будь ласка скасуйте замовлення 259186 у аптеці №16. Ці ліки для батька вже придбані другою особою. Дякую!
2.10.2019 по 3 замовленням не докладено ліки .№256821 Канефрон заплачено за 2 пластини дали 1(обікрали на 77.40гр.)Тринефрон дали 1 пластину ,а заплачено за 3 пластини(обікрали на 48.16) в замовленні №256825 дали Уролесан 1 пластіну , замість 3 (не додалина на 87 гривень) в замовленні №256825 замість 3 ємностей дали 1 (не додали на 5.60 гр) Загально обманули на сумму 218.16гривень.Ліки потрібні терміново і дуже прикро бо я постійний кліїнт Конекса ,передивіться мою історію замовлень.
Відмініть, будь ласка, замовлення 246793
Вчора зробила он-лайн замовлення в аптеці смт. Літин ,вул. Соборна , 26 . Сьогодні забрали - виявилось уже вдома , що не додано товар. Я не перевіряла , так як надіялась , що при інтернет замовленні , не повинно бути ніяких проблем. Розрахувалась як за весь товар , а не додали 3 одиниці. Була змушена повертатись , що призвело до незручностей. Прохання фармацевтів уважніше відноситись до замовлень . Дякую.
Працівники швидко і якісно зібрали замовлення. Дякую за оперативність.Гарного дня.
На залишку аптеки 9 е пелюшки Тена 40*60✓35 в кiлькостi 0,382. Тобто аптека може дiлити упаковку в залежностi вiд потреби клiента. Данний вид пелюшок рiдко купляють упаковкою 35 шт, тому доцiльно продавати по штучно. Але на сайтi не мае такоï можливостi. Це прикро, тому що сервiс втрачае свою унiкальнiсть та актуальнiсть.
Будь ласка, скасуйте замовлення № 225076 від 28-05-2019, Аптека №29
Будь ласка, скасуйте замовлення № 225076 від 28-05-2019, Аптека №29
№ 224227 Замовлення відмінено, але про це не проінформували клієнта. Хто компенсує використаний на відвідування аптеки час???
Зарегистрировался,на сайте не указанно,что поиск только на украинском.Оформил на аптеку по ул.Соборная 84,получил заказ,потом возникли вопросы-позвонил в справочную узнать телефон аптеки-дали телефон квартиры-четыре,ЧЕТЫРЕ ГОДА КАРЛ,ИХ ДОСТАЮТ АПТЕКОЙ. Забил в поисковике аптеку-вообще несуществующий телефон висит.Звоню в диспетчерскую опять-видимо конец рабочего дня в 18-00.Цены высоки. Всё плохо ребятки,не рекомендую и не буду пользоваться-учитесь......
15.04 в 10.15 сделала заказ #7333072 на препарат Саргин р-р д/инф в количестве 1 штуки в аптеке # 91 по ул. Волошковой, 9.Пришло подтверждение телефонным звонком оператора, что товар ожидает. В итоге, приехав в аптеку товара не оказалось в наличии. Почему работники аптеки не известили заранее справочную службу? Были потрачены деньги на проезд и время. Просьба разобраться в данной жалобе.
Вчора замовляв в 51-й аптеці по вул. 600-річчя, все добре. Сьогодні зробив замовлення № 211040, на сайті відображається як "Готове", але SMS не прийшла (вже 5 годин пройшло), і фармацевт каже що не бачить його у себе в базі і не підтверджувала його навіть.
Добавьте возможность повторить заказ из истории (с редакцией) . Т.к. часто идет повтор списка было бы удобно не искать заново каждый продукт, возможность нажать и перевыбирать в истории заказов добавить в корзину из списков заказов . + Возможность выбора по группам т.к. найти "мелкие" позиции тяжело. Например нужно тип перевязочные мат. / там пластырь / пластырь бактерицидный . и т.д. образец типа как на 911.ua
Рейтинг: 146.0
Вітаю, чому коли замовляєш через сайт tabletki.ua ліки дешевші чим на вашому офіційному сайті http://joxi.ru/4AkazK8syxM1Nm http://joxi.ru/nAyoYNbCYOXGYm
Що означає : Аптеки НЕ ІСНУЄ! Тестування! , Аптека №500 / Тестирование. Ліки є на замовлення, а потім ніхто не відповідає на дзвінки і не може пояснити чому відмінено замовлення.
Скасуйте, будь ласка, замовлення 204784
Компанія Конекс завжди відрізналася високим рівнем сервісу! Особливо це помітно в останні роки(після майдану). Інші фармацефтичні компанії економлять на всьому і продають, зачасту, неякісну продукцію. А ВИ, Конекс, завжди на ВИСОТІ!
Компанія Конекс завжди відрізналася високим рівнем сервісу! Особливо це помітно в останні роки(після майдану). Інші фармацефтичні компанії економлять на всьому і продають, зачасту, неякісну продукцію. А ВИ, Конекс, завжди на ВИСОТІ!
Цілодобова аптека? Щось о 5й ранку 25 лютого до обслуговуючого персоналу не можна додзвонитися 10 хв.... А ніхто навіть не відповів то яка це цілодобова аптека? (площа перемоги біля магазину гроно м. Вінниця)
Замовили препарат, однак аптекар сказав оплатити ціну більшу
Я замовила три ємкості для забору сечі, один шприц та рукавички. Чоловік забирав замовлення і не вдавався в його зміст. Приніс одну ємкість замість трьох. В чеку пробито три. Неприємна дрібниця
м. Вінниця, вул. Пирогова, 13, Аптека №78 Рідко тут купляю, але завжди найкраще і приємне обслуговування. Затишна аптека, хороші ціни.
м. Вінниця, вул. Келецька, 66, Аптека №16 Касири на повноцінних касах ввічливі і доброзичливі, ніяких претензій. На виході сидить зла тітонька, у якої іноді доводиться забирати деякі препарати. Ні "доброго дня", ні "до побачення". Перебиває, хамить. На питання чи можна отримати чек (вона не дала одразу), отримав відповідь "якщо тобі так треба, то зараз дам", і кинула у сторону краю стола. Я розумію, що у всіх людей є проблеми, але з такою ненавистю обслуговувати, що хочеться плюнути і піти. Якби я якось її діставав або щось розпитував... Але ні. Людина просто не хоче працювати нормально.
Аптека №26 - м. Вінниця, вул. Зодчих, 16 Завжди дуже гарне обслуговування. Дівчата ввічливі, підкажуть, допоможуть. Жодних нарікань. В аптеці чисто у будь-який день, затишно. Є стіл і стілець. Єдиний недолік - високі ціни в аптеці при купівлі на місці.
Скасуйте замовлення #197762. Дякую
Виникли труднощі з пошуком товару зі смартфону. Не відповідає наявність та кількість препарату, який є в аптеці, але чомусь не можливо замовити онлайн.
Дякую за оперативнiсть та вирiшення роботи програми
Завжди користуюсь вашою мережею аптек, а сьогодні була неприємно здивована: замовила Йогурт в аптеці м.Вінниця на Київській, а кошик заблоковано (неможливо придбання Аптека 32 Козятин). Після цього до кошика неможливо війти щоб щось замовити, або відмінити) СУМНО
5.01 купила 2 флакони Альбуміну в аптеці біля Фуршету на Західному автовокзалі майже на 200грн дешевше, ніж в інших аптеках міста.
На жаль не змогла відповісти в попередньму відгуку на Вашу відповідь. Питання стояло не в тому що я хотіла придбати препарат нового покоління. Дякую за Вашу "турботу" про моє здоров'я, однак не розумію необхідності продавати дорожчий аналог того ж виробника з ідентичним складом, якщо в наявності є дешевший аналог. Нагадаю, я запитала фармацевта про наявність дешевшого препарату.!!!! Я так розумію що концепцією роботи Вашої аптеки є продаж лише ліків, які є препаратами нового покоління а відтак являються на порядок дорожчими в звязку з їх новизною?!
Доброго вечора, сьогодні, 8 грудня в проміжок часу 23:05 -23:15 екстренно завітала до чергової аптеки на космонавтів 66, попросила дати щось від небажаної вагітності постфактум. Фармацевт мені запропонувала ескапел за 239 гривень, коли я запитала чи є щось дешевше - мені дівчина безапеляційно відповіла, що інших таблетованих препаратів такої діі немає. Прийшовши додому я була дуже здивована і розчарована тим, що перевіривши на Вашому сайті наявність ліків в данній аптеці, виявилося, що в закладі на данний момент є 3 упаковки Постинору вартістю 180 гривень 70 копійок, що є суттєво дешевше ніж той препарат, який мені продали. Я розумію що дорожчі препарати продавати вигідніше, але коли відкритий сайт з онлайн цінами де вказано залишок препаратів по аптекам....?! Питання: В нічний час в аптеках Конекс реалізуються лише дорожчі аналоги препаратів? Чому споживач немає права вибору, який препарат йому придбати?
Не працює програма. Неможливо в корзину відправити замовлення
Шановний Адміністраторе! Термінал у вказаній аптеці працює справно, і Ви це знаєте, - ним просто не дозволяють користуватися. Ну що ж, пограємося далі.
Стверджую, що в аптеці вул. Пирогова, 46 А-2 (Бідзіля) постійно позбавляють покупців права розраховуватися карткою. Оскільки адміністрації "Конекс" інтереси якогось Бідзіля вищі, повідомляю про надсилання скарг до фіскальної служби та управління захисту прав споживачів.
Доброго вечора, неодноразово користувався послугами інтернет -замовлення. Дуже зручно і приємно радує знижка на препарати. Особливо хочу відмітити провізорів 24 аптеки за якісну і професійну роботу! Інтернет-замовлення збираються швидко і якісно, також надають інформацію про препарати коли сам невзмозі визначитися.
В аптеці вул. Пирогова, 46 А-2 (Бідзіля) працівники систематично, тривалий час відмовляються приймати оплату платіжними картками, хоча термінал є, але начебто "не працює".
А администратор это кто? https://prnt.sc/lww4xb Если это 1 человек то почему бы его не представить народу? Если это несколько людей, то как вы понимаете "от куда ноги растут" в случае какой-то проблемы? Непонятно....
Замовлення 187947. Підтвердження про готовність прийшло, а ліків в аптеці немає.
Очень нравится сервис заказа лекарств онлайн, потому что очень удобно оформить дома заказ и муж по дороге с работы его может забрать. Но уже не первый раз случается, что не верно собран заказ - не хватает несколько единиц товара, если было заказано больше 1 единицы. Обычно, когда я сама забираю заказ, то все проверяю. И было не раз, что делала замечание в аптеке, что мой заказ является не полным. Сегодня же заказ забирал муж и он не был в курсе, какое количество каких товаров должно быть, он знал только сумму. По чеку сума совпадала, но вот вместо 5 емкостей для забора био материала, была только 1 баночка. Понимаю, что каждый покупатель так же несет ответственность за покупку, но хотелось бы, чтоб и коллектив аптеки проверяли количество товара, что они продают. Спасибо.
Доброго дня!Скажіть будь-ласка,а чому на деякі препарати взагалі немає знижки,навіть якщо я захожу зі своєї сторінки?І це здебільшого на дорогі препарати (
1.Система знижок знов функціонує не коректно, про що було повідомлено у довідкову службу ще 1 грудня, та повторно - 3 грудня. На деякі препарати взагалі знижка відсутня. Навіщо гратися у котика та білочку? Якщо ви задумали взагалі забрати таку можливість, то так і скажіть відкрито. 2. Ще такого обслуговування у довідковій службі як 3 грудня ще не було, я близько 30 хвилин пояснював працівниці, що і як, а вона окрім того, що говорить сама про себе як Ми, Нікалай втарой, інтелектом особливим не відрізнялась. Ще й як висновок, кинула трубку і після 5 спроб дотелефонуватись не знімала слухавки спеціально. Таким обмеженим не місце у сервісі, що має необхідність спілкуватись із людьми. Шкода. Я чекаю на дзвінок від адміністратора, тому що навіть таке завдання, як передати інформацію адміністратору дана панянка не в змозі була ні зрозуміти, ні виконати.
Доброго для, прохання повідомити, що змінилося в процесі оформлення онлайн замовлень. Раніше при вході в акаунт ціни на ліки змінювались, так би мовити діяла знижка для зареєстрованих клієнтів через онлайн сервіс. Чому наразі вартість незміна? Дякую
Добрый день. Почему проблематично стало смотреть аналоги в вашей программе? Высвечивается сайт Киевстар и сообщает, что возникла ошибка. Требует обновить какую-то программу и обратиться на сайт.
Дуже зручно та швидко оформляти замовлення та ще й по вигіднішим цінам, ніж по іншим аптекам. Хотілось би запитати, а навіщо взагалі рейтинг присутній в акаунті? З нього буде якийсь зиск? Наприклад, багаторівнева система знижок. Я не говорю про 3-5-10 і т.д., а хоча б про якісь десяті відсотка. За кожні 100 балів рейтингу на 0,2% чи на 0,5 більше. Ну приблизно. Чи це не реально? Але я звісно б не відмовився і від 5-6-7....15%, якби ви запропонували.
В аптеці на пр. Коцюбинського, 9.
На Коцюбинського, 11 19.11.2018 забирав одночасно два замовлення. Замовлення № 182076 було оплачене повністю, проте препарат Пертусин був виданий в кількості 1шт., хоча замовлення було на 2. Вина моя, так як не додивився при отриманні двох замовлень. Неприємно те, що в аптеці не вірно зібрали замовлення щодо кількості даного препарата.
Дуже часто не можу здійснити замовлення через те, що система не знаходить потрібні ліки, хоча точно знаю, що препарат є у вашій мережі
Доброго дня! прошу зробити як закладку на центральній панелі (біля відкугів та про нас) : ліки під замовлення, бо незавжди вспливає вікно із даною послугою). а от мені треба було знайомому замовити Зоксон 1 мг або кардура 1мг - а немає як. Дякую, колеги. Та гарного робочого дня.
Я не перший раз замовляю лікі на сайт, бо це дужезручноі і сьогодні була непрємно вражена. 21.10 оформила замовлення № 175333 на суму 145, 74 грн., одразу прийшло повідомлення про готовність. 22.10 прийшла в аптеку, де мені віддали тільки частину ліків на суму 77,07 грн., сказавши, що я більше нічого не замовляла, при цьому я не отримала три позиції ліків, які були замовлені і були в цій аптеці.
Молодцы, давно пора.
Позавчора замовила ліки в цій аптеці, отримала повідомлення, що замовлення очікує на мене . Коли прийшла за ліками, то аптекар сказала, що одна ампула розбита і так по-хамські; "То берете вже? " нІ вибачення за неотриманне замовлення, ні пропозиції на заміну розбитої але потрібної мені ампули я не почула.
Вітаю.Дуже задоволена даною програмою.Зручно, зрозуміло й швидко. Буду й далі користуватися цим сервісом. Рекомендую тим, хто цінує свої час та кошти.
Добрий день, мені подобається робити онлайн замовлення, багато замовляю на ФАП(там працюю) дуже зручно і не затримую чергу, а ще зі знижкою все, це супер, дякую
Я довго вагалась, не писала відгук про обслуговування в цій аптеці))) Але час настав - терпець закінчився!!! Жодна із співробітниць цієї аптеки (багато замовлень було в ній) позитивних емоцій не викликає: то замовлення переплутали (замість 2 упаковок 2 пакетика вручили) - і одна одну почали звинувачувати; то порадили одні таблетки, а видали інші (мама без окулярів лише вдома побачила, що не ті пробили); хамовито по телефону відповідають, ніби до них додому телефонують... продовжувати можна довго)))
коли знаш назву ліків, то робота в програмі не викликає нарікань. а от коли тобі потрібна консультація - то тут виникають проблеми: консультанти дуже довго не відповідають на телефонні дзвінки та в чаті на сайті
Подобається обслуговування на сайті. Зручно, швидко, дешевше чим в інших аптеках. Рекомендую.
Жаль, що не можна розраховуватись онлайн
Аптека 18 Келецька 103 Фармацевт не могла знайти моє замовлення, 5 разів сказала що то мабуть на Келецька 105 замовили. Потім знайшла, сказала що термінал не працює, хоча переді мною людина розрахувалась. А тепер бачу що вона власноруч відмінила замовлення, хоча я хотів повернутися розрахуватися. Спілкувалася дуже різко і неприємно. Більше ніколи не хочеться приходити у цю аптеку.
№ 164712 02-09-2018 23:04 Дякую
164345 дякую
замовлення 164205, будь ласка, відмініть. дякую
Замовлення 164179, в замовленні дві упаковки ліків. Отримувала замовлення інша людина, за повну суму в аптеці видали лише одну упаковку ліків. Довелося витрачати час на повторне звернення до аптеки. Працівники вибачилися.
Постійно користуюсь онлайн замовленнями, але цього разу був розчарований. Замовив на аптеку у Могилеві-Подільському мазь, по ціні 49,28 грн., прийшла смс підтвердження з такою ж ціною. У підсумку в аптеку прийшов батько і йому продали за 55 грн, дуже здивувашись як це він міг зробити інтернет замовлення. При цьому в історії замовлень, дане замовлення у мене відображається як успішно закрите. 6 грн різниці - не гроші, але дуже не приємно.
Замовлення № 157723 від 25.07.2018 --- скасуйте будь ласка
На сторінці Мої картки дуже нелогічно те що панель "Додати картку" знаходиться в самому низу, логічно булоб показувати її при кліку на символ "+" чи кнопку "Додати" нижче/вище списку
Форкалюк Оксана Скасуйте будь ласка замовлення № 155521 13-07-2018 08:57
Програма хороша, але обслуговування.... Зробила сьогодні замовлення на бинти, отримала смс про готовність замовлення і на сайті перевірила - все готово. Коли прийшла в аптеку, то відмовили, сказали що по такій ціні тільки 4 бинти, запропонували інші, дорожчі, а коли я хотіла взяти хоч 4, то й їх вже не було. Школа витрачених сил і часу. А в першому замовленні щей не додали два тести
Скасуйте, будь ласка, замовлення #153595.
Уточнення попереднього відгуку - замовлення 153068, м. Вінниця
Приблизно двічі в місяць помилки працівників при оформленні замовлення. Чергова; замовлення 153064 зібране частково, інша позиція вже відсутня в продажу. Аптека Фармавін №3
друзі пора створити мобільний додаток, а то з телефону через сайт неможливо додати товар у корзину з сучасним покритям 4Г, мабуть не вистачає швидкості!
Будьласка, відмічайте на сайті рецептуні препарати якимось червоним прапорцем. Бо потім приходиш за замовленням, а фармацепт такий "я без рецепту не можу відпустити даний препарат", а ти такий "попереджати треба".
Доброго дня! Відколи дізналась про онлайн сервіс - 99,5% покупок у мережі конекс - це через інтернет. Дуже зручно розуміти де необхідні ліки є по місту , у якій кількості. Маю і зауваження: на мою думку варто створити можливість скасування свого замовленя. Приклад - я зробила замовлення і побачила ВЛАСНУ помилку чи передумала купувати сьогодні. У разі можливості скасування замовлення ці ліки не стояли б відкладеними 48 годин. Також нарно було б мати можливість замовити ліки на аптеку (з доставкою 1-2 дні) прямо з дому. А загалом - дякую за таку зручну форму купівлі !
Працює лише частково. Повністю зробити замовлення не вдається. Втрачено чимало часу, але підтвердити замовлення НЕМОЖЛИВО. Програма непрацює!!!
Аптека #6 м. Вінниця. В приміщенні вже не перший тиждень стоїть жахливий запах каналізації. Це є порушенням правил торгівлі. В чому причина і чому адміністрацією аптеки не прийнято міри по усуненню даної проблеми?
Чудова можливість замовлення он-лайн! Але будь-ласка протестуйте та відкоригуйте роботу саме у мобільній версії. Дуже чутлива, постійно дає збої. МИ значно частіше користуємося мобільною версією це доступно завжди, а програма «глючить»
Ще раз велика подяка за чудовий сервіс!!!! Користуюсь данною програмою досить тривалий час, робив замовлення у різних аптеках, замовлення збирається від 10 до 20 хв. Дуже все подобається. Бачу зявляються нові партнери, сервіс на досить пристойному рівні. Але у мене є виникає запитання, чи у аптек партнерів якість ліків на рівні із аптекою Конекс? Чи відповідає дана мережа за якість ліків партнерів. Стосовно Конексу сумнівів невиникає.
Доброго вечора!Скажіть будь-ласка як таке може бути,замовляла вчора ліки опефера в м.Вінниця на Пирогова 46а.На упаковці написано 28 шт,вчора випила 1 і сьогдні 3,а залишилось 9,тобто в упаковці було всього 13 шт,як це так?До кого можна звернутись,вибачте мене за 13шт відати 227грн.Можливо таке бути що в аптеках їх поштучно продають чи що?!!!
Мені дуже сподобалася послуга онлайн замовлення, дуже зручно, проблем жодних не було, в аптеці все дуже оперативно видавалося, дуже привітні та розумні працівники в аптеці, дякую за роботу дівчатам аптеки в Оратові
Вчора забирали замовлення №144192. В замовленні було 4 ампули Мілдронату, в чеку він теж є. Оскільки замовлення об'ємне, то одразу і не побачили, що його немає в виданому замрвленні.
Ваша завідуюча аптекою виявила до мене, як постійного покупця, неповагу. Навчіть персонал основам етики і деонтології.Шукатиму альтернативні варіанти покупки необхідних мені лікарських засобів.
Перед тим, як відвідати аптеку, я дізналась про наявність потрібного мені препарату по телефону (мені відповіли, що ЛЗ є на даний момент в аптеці).Коли я прийшла в аптеку, була черга в обидві каси по чотири людини, необхідно було зачекати двадцять хвилин в цій черзі, а потім мені відмовили в покупці. На вимогу пояснень від завідуючої аптекою, та навіть не вийшла в торговий зал. Чому така непослідовність дій персоналу?
Мені категорично не сподобалося обслуговування в аптеці в смт. Тростянець, враховуючи постійні довгі черги в обидві каси.
Скасуйте, будь ласка замовлення № 142009 27-04-2018 19:51 Вчора скасувала по телефону так як випадково двічі замовила. А зранку прийшла смс, що Ваше замовлення зібране.
Чи можливе переміщення товару в ближню аптеку після замовлення?
Скажіть, як скасувати замовлення #141629?
В Оратові дуже приємні працівники,дякую за роботу
При замовленні товару було отримане смс-підтвердження, що інтернет-замовлення готове для видачі. Приїхавши за замовленням, виявилось, що цей товар (устілки ортопедичні) відклала для себе співробітниця аптеки, тому мені його видати не можуть. Довелось підбирати інші, менш зручні устілки, тому що хтось вирішив, що йому більше потрібно. В таких випадках необхідно знімати товар з залишку, а не підтверджувати замовлення і змушувати клієнта даремно витрачати час на візит до аптеки.
Неможливо придбати кінезіо тейпи, які у вас проходять під назвою "Бинт еласт. мед. 5м х 5см стрічк.адгезив. м.р. тіл./син.", Виробник Укрмедтекстиль. Раніше було зручно, пацієнти завжди могли придбати бинти в аптеці №2 або №16. Чому бинти зникли з продажу і коли з'являться знову?
Аптека Хмельницьке шосе 108а, в дворі дитячої обласної. Зробив замовлення, на сайті написано що працює до 20.00. З довідки зателефонували, сказали що замовлення готове і можна до 20 години забрати. Приїхав в 19.30 - зачинено. На дверях роздруківка що працюють до 19. Доведеться їхати ще раз. Знав би - не замовляв
Аптека на Пирогова 46, 14 відділення. На мапі вона відзначена біля трамвайної зупинки а по факту вона напроти гуртожитків медуніверситету, на Блока. На території Пироговки ваших аптек кілька, тому довелось ходити шукати. 1. Поміняйте на мапі - щоб було зрозуміло де аптека. 2. Пропоную додавати опис де саме вона є - мені по телефону фармацевт пояснила як знайти.
Щиро дякую, розробникам онлайн сервісу для аптеки Конекс24, дуже зручний сервіс, було приємно мені раніше користуватись нетільки базою розміщення товару в Конекс, а і у інших аптеках. Рекомендую для використання, швидко, зручно оформляти замовлення в любий час доби. Успіху в розвитку даного сервісу. Бажаю досягнути вам, щоб зявилась можливість замовляти і розраховуватись онлайн та оформляти доставку до дому.
чудове обслуговування в аптеці на вул.Чехова 8а дякую дівчатам провізорам😘
Дуже користна система, зберігає час покупцю і продавцю. Особливо коли в тебе довгий список покупок. Рекомендую!
Забирая заказ не проверил его комплектацию. Дома заметил, что в чеке пробито 2 настойки элеутерококка, а в наличии 1.
5
Чому картка вашої мережі не діє в аптеці в нашому населеному пункті - смт. Тростянець? Так моїй мамі пояснили працівники аптеки конекс при спробі отримати знижку за адресою вул. Соборна
Зробив он-лайн замовлення, отримав смс-повідомлення про готовність. В аптеці виявилось, що відсутній один препарат. Щоб отримати решту препаратів, необхідно робити нове замовлення. Пішов ні з чим. Шкода потраченого часу.
Дуже задоволена роботою програми. Обслуговування також на достойному рівні, все шкидко, ціни адекватні, сама можу вибрати де купити і за скільки. Я всім знайомим рекомендую купувати по інтернету ліки: виходить дешевше. Дуже дякую процівникам Конекса за увагу та повагу до клієнта. Удачі Вам!!!!
16.03.18 я прийшла забрати своє інтернет-замовлення, вийшла з роботи раніше, думала, що встигну. Коли я вже дійшла до дверей аптеки, на годиннику було 19:57, але двері вже були закриті, і працівниця аптеки показала мені через двері, що на її годиннику на телефоні вже 20:04. Вважаю несправедливим робити з мене дурна, дуривши переведенним годинником. Отже я змушена була піти додому без ліків, і це замовлення я вже там забирати не буду, зроблю в іншому місці. Адреса аптеки де я не змогла забрати ліки - м.Вінниця, вул.Волошкова,9. Дякую
Дівчата привітні.організовані.ввічливі
Здравствуйте! Заказывала через сайт Конекс 24, забирала в аптеке по адресу просп. Коцюбинского, 35. Очень приветный персонал, девушка на зале сразу же отреагировала на мой вход в аптеку и направила на кассу где без очереди забрала свой заказ. Очень удобно, качественно, а самое главное что через сайт ты покупаешь по низким цена. Спасибо Вам за слаженную роботу!
Попереднє замовлення - не додали 1 Евказолін Вперше таке...
НеІнформують покупця-замовника щодо змін в замовлення, продавець сам вносить зміни щодо виробника лікарського засобу, що є недопустимо!!
Доброго дня. Сьогодні здійснювала покупку ліків в аптеці. Була НЕприємно здивована такою великою різницею . Поясніть будь ласка. Чому на сайті ціна на багато нижча, чим в аптеці. Наприклад: Сайт Аптека Корвітин 469,42 489,00 Мезим форте 10000- 103,36 122,35 Предуктал 35 мг 157,38 172,94
дякую за Вашу роботу
Доброго дня. Хотілось би мати можливість вносити зміни у вже відправленні замовлення. Часто трапляється ситуація, коли телефонують з аптеки та кажуть, що якоїсь позиції немає у наявності. І доводиться повністю відміняти замовлення і робити нове. Якщо позицій багато, то це дуже незручно.
в аптеке на Ватутина др.Мом ягоды, пастилки, цена 39.25, а на сайте на 5 грн дешевле.. это так должно быть???
Цікаво, чому коли я прийшла в аптеку КОНЕКС запитала про ліки мені відповіли що в аптеці не має і не було таких ліків, коли через годину я спробувала замовити ці ліки онлайн, мені запропонувало саме цю аптеку де я вже запитувала? Цк звичайно чудово що що моє замовлення все ж таки буде, але чому так сталось не розумію....
Я уже пользуюсь около двух лет. Я очень довольна вашей работой. Спасибо. С праздниками Ваш коллектив. Здоровья и благополучия Вашим семьям.
як можна знайти лейкопластир якщо від у Вас у базі зашифрований під Л/П!!
Все чудово!
сервісом користуюсь вже майже рік. зручно та вигідно. дякую! за це оцінка. Але сьогодні виникла помилка при зверненні в корзину. "Відмовлено у доступі! Замовлення з Аптека №97 / Бар заборонено". Я в Вінниці. не знайшов телефона ІТ спеціаліста. Пишу тут.
Л/п перцевий, довго шукав лейкопластир а він у Вас зашифрований під Л/П
Оптимизируйте сайт под мобильные устройства. Приложение в плэймаркет былобы вообще отлично, но хотя-бы оптимизируйте .
Не можу знайти інформації як працює система знижок при замовленні через інтернет
Дуже вдячний Вам за розроблену програму замовлення ліків. Дуже зручно. Обслуговування в аптеках відмінне. Тільки в мене питання: в попередній версії програми я відмітив аптеки, по яких хочу подивитись(найближчі до мого дому) і зберігалось все. Тепер мені постійно треба вибирати область, місто і знову відмічати аптеки. Чому зараз не зберігається має налаштування? Дякую.
Большой заказ. Недолали таблеток. Витамин ц и Аскорбінова к-та
Мені подобається робити онлайн замовлення, скільки разів замовляла проблем з обслуговуванням не було. І от "пощастило". Аптека по Хм. шосе 96Б. Запитую як забрати онлайн замовлення - відповідь стати в чергу і коли прийде моя черга забрати, коли я сказала що онлайн замовлення без черги, то мені відповіли - Де це ви бачили? Якщо у вас скрізь написано що онлайн замовлення без черги, то дуже дивно що працівники цього не знають!
Все здорово,только в последнее время стали ностальгически светится старые цены при отсутствии товара в аптеке по этим ценам....
Пользуюсь сервисом часто. В истории уже 14 страниц. Всегда перезвонят о готовности,обязательно перезвонят,если вдруг что-то "увели" из-под носа другие пользователи. .Особая благодарность коллективам аптек 3,5,16,50,78 -там чаще всего забираю медикаменты .Да и в остальных аптеках всегда оперативно и вежливо.
Скасуйте замовлення № 115208, бо час його збирання занадто довгий.
Не отримала замовлення, бо в системі стався збій і ліки не відпускали.
Замовляю втретє, все подобається . Просто та зручно.В аптеці , де отримую замовлення завжди привітні та досвідченні працівники. Дякую "Конексу" !!!
09.11.2017 11:28 "Спить" фармацевт Марина в чаті, спить оператор на довідці 55-30-30 Вчора спали тільки в довідці
Вдруге замовляю товар через інтернет. Задоволений усім. Проживаю в смт. Муровані Курилівці. У місцевому відділенні сказали, що дисконтні карти видаватимуть в найближчому майбутньому. Це не дуже радує. Можливо взяти дисконтну карту наприклад у м. Вінниця і користуватись по місцю проживання ??? Дякую.
Доброго дня. Раніше при відсутності товару в конкретній аптеці вона не виводилась у список. А тепер виводяться і у кількості товару відображається 0.0. Незручно обирати. І не зрозуміло чи це дійсно товару немає у аптеці чи це якась помилка у програмі. Як приклад - Каша Bebi мол. вівсяна в аптеці м. Вінниця, вул. Келецька, 66, Аптека №16
Доброго вечора!До сьогодні сайт працював на відмінно,завжди замовляла ліки.А сьогодні потрібно було зробити замовлення,а перелік аптек в яких мають бути ліки в наявності ,чомусь не з'являється.Якщо вибираю інше місто ,то з'являються,а в моєму немає.В чому може бути причина і чи може мені хтось допомогти?
Замовлення онлайн в аптеці 77 на Р .Скалецького, 4. Два препарати, смс підтвердження та запрошення забрати. У аптеці - "замовлення складала інша працівник, а я продала один преперат", купити хоча б той,що є, не зміг - треба через довідку, а довідка не відповідає. Ліки мали їхати у інше місто важко хворому. Другий випадок у цій аптеці протягом тижня.
удобно и легко
почему не могу добавить товар в корзину,как тогда покупать онлайн,смс не приходит
в аптеці що знаходиться в м. Могилів-Подільському Вінницької області, по вул. проспект Незалежності 287, продавець відмовився продавати ліки аргументуючи тим що у неї не має щого давати решту і відправила розміннювати кошти, після розмінну коштів 50 грн. одним номіналом вона відповіла що в неї знову відсутня решта, і ця ситуація виходить уже не вперше, прошу Вас прийнятиміри.
Не довольна роботою працівників аптеки Дешевше нет на вул.Коцюбинського, 30
Зробив замовлення, отримав дзвінок про готовність, приїхав, простояв 20 хв і не отримав, тому що програма не відпускала замовлення. Мені запропонували придбати ліки по звичайній вартості. Дякую величезне
для уникнення непорозумінь при замовленнях онлайн, додайте картинки зовнішнього виду упаковки при формувані замовлень онлайн!
Не корректно працює пошупова стрічка, не можу зробити замовлення, бо не можу знайти те, що мені потрібно. Пробувала вже відкривати через інші браузери, і через плєаншет, але скрізь однаково. Пошукова стрічка - вводжу назву ліків, а пошукова стрічка не шукає, натискаю на кнопку "пошук", і все одно система не видає результатів пошуків. Користуюсь цим сервісом часто, дуже подобається, супер, що постійно покращується (вже і у більшості ліків є можливість читати інструкцію), але зараз сайт працює не корректно, прошу налагодити його роботу. Дякую.
Додайте можливість через кабінет відмовлятися від сформованого замовлення
Тепер набагато зручніше замовляти і менше часу іде на вибір потрібної кількості вибраного препарату. Дуже вдячна!!!
Обслуживаение отличное, пользуюсь часто, только медленнее стали оформляться заказы и бывает сложно найти препарат по номенклатуре! Хотелось бы функцию предварительного расчета картой и отдельно формирование заказов по аптекам
Все відбувається оперативно, витрачається мінімум часу. Дуже зручно!
ТАК сталося ,що я часто замовляю ліки в різних аптеках "Конекс" і завжди мені вчасно готують ліки,завжди допомагають та радять.Дякую за чудових та кваліфікованих працівників
Сайт працює все гірше і гірше , а про обслуговування краще не згадувати мабуть не вартує уваги продавець який не шанує свого клієнта
11.09. по интернету нашла препарат Корнерегель 50мг/г оч,гель 5г в аптеке в г.Гнивань, в Виннице его на тот момент не было в наличии. Но так как я проживаю в Виннице и мне не совсем удобно было его приобрести. С просьбой, как совершить данную покупку обратилась в справочное и мне сказали, что такие услуги по переадресации мед.препаратов делают. Нужно только подойти в удобную для обслуживания аптеку и заказать товар. С такой просьбой я обратилась в аптеку № 1 по ул.Соборной. Мне отказали. Ответили, что таким они не занимаются. При этом не предложив никакого аналога. Было очень неприятно. Просьба разобраться с моим обращением и сделать так, чтобы информация, которая дается в справочном совпадала с действиями работников сети аптек.
При замовленні на сайті не вказується термін, протягом якого дійсне бронювання. Дайте, будь ласка, відповідь.
Було б непогано додати функціональність, яка дозволить самостійно скасовувати замовлення
Не можу знайти в списку ліків "крапельницю". Можливо не правильно ввожу назву медичного засобу.
незрозуміло
так як не знайшла де написати зауваження, пишу відгук тут, стосовно обслуговування в Аптеці №50, Адреса: м. Вінниця, вул. Пирогова, 52а (рудоволоса аптекарша).Прийшла до аптеки за противірусним препаратами, після того як виявилось що 2х препаратів , які я хотіла купити не було в наявності, запитала у аптекаря не хімічні інші аналоги. Аптекарь швидко перечислила декілька в т.ч. імунофлазід і щоб не збиралась черга , швидко продала його абсолютно не повідомивши що 30 мл імунофлазіда за 80 грн., може бути достатньо тільки для немовлят . Так як 30 мл для дорослих вистачить тільки на півтора дні. І ніякого терапевтичного ефекту звичайно не дасть. Дуже не приємно таке відношення. Більше відвідувати дану аптеку абсолютно немає бажання.
Всі замовлення формувались і відпускались оперативно.Дякую всім спеціалістам першого столу!
Дуже подобається система замовлення-економить час і кошти
Сервіс просто вражає, я цілковито задоволений. Спершу замовляв у аптеці №16, сьогодні у аптеці №51. Все на найвищому рівні, звязались на протязі 10-20 хв., приїхав забрав, круто. А також приємним є те, що вартість через онлайн нижча ніж у самій аптеці, плюс дуже подобається, що можна дивитися що, де, по якій ціні і у якій аптеці знаходиться, непотрібно нікому морочити голову.
Здравствуйте! Хотелось бы оставить отзыв о первой своей покупке через сайт konex.com.ua. Вначале узнав, что есть такая функция очень обрадовалась, так как нахожусь на седьмом месяце беременности и для меня это очень удобно. Да и в других ситуациях удобно посмотреть через сайт, что есть в наличии не спеша выбрать, и в удобное время и место подъехать и забрать. Единственного чего мне не хватило на сайте это инструкции, состав, фото самого товара. Мне кажется было бы очень удобно. Мне приходилось копировать название в поисковую систему, что бы посмотреть как выглядит тот или иной товар (на примере молокоотсос). Ну, это для меня небыло сильно весомой проблемой я решила, что все, что я не поняла или не смогла найти на сайте, докупить при самом визите в аптеку. Но не тут то было… Продавец на кассе спеша выдала мне товар в пакете, я хотела сверить все ли есть (потому что понимаю что все мы люди и способны ошибаться, а выйдя за двери аптеки я бы не смогла доказать было ли 13 позиций в пакете) посмотреть на то что я покупаю и задать вопросы о других товарах что бы приобрести дополнительно, а это было еще около 10 позиций. Продавец на кассе меня поторопила, что бы я не проверяла «Ой девушка это будет долго, давайте я вам быстро прочитаю». Я, честно говоря, немного растерялась, и в те несколько секунд пока она читала, старалась глазом перепроверить все ли есть в пакете. Быстро рассчиталась, и уже когда уходила, спросила девушку о карте КОНЕКС, для постоянных покупателях она, дав мне анкету сказала: « Идите на зал заполните, потом отдадите» Итог: пришлось мне идти искать другую аптеку с этим пакетом, где меня не спеша обслужили, проконсультировали и я докупила оставшийся товар. Мне кажется, что как и мне выгодно все купить в одном месте, так и самой аптеке, что бы я купила у них. Хотелось бы достойного отношения к покупателю!!! А потом еще говорят о наглых и скандальных клиентах. После таких ситуаций некоторые люди криком и наглостью хотят добиться к себе нормального человеческого отношения! За сайт и задумку 4, так как не было состава на некоторый товар! Но еще рас повторюсь Это очень удобная задумка онлайн продаж!!! За обслуживание на месте 0!
Этой аптекой пользуюсь давно,сайт понравился ,быстро обслужили,были проблемы с поиском,но скорее всего это дело в интернет-связи. Спасибо,система и обслуживание понравились )
Чому мені відмовили при розрахунку в Приват терміналі аптеки 64, розрахунок провели через Ощад ( в мене Приват голд) мотивуючитим що аптекарі знижку БонусПлюс покривають своїм коштом
Препарат був замовлений і був в наявності але фармацевт сказала що вона йго для когось відклала на 5 годин .
Досить гарна програма, проста у користувані. Швидко звязалися, та виконали замовлення.
Дякуюємо, нам приємно з вами працювати.
Почему-то не получается ... Зарегистрировался. Вошёл в свой кабинет. Вписал название "Эутирокс 125". Задал поиск. И ничего! Ни одной активной кнопки, кроме ПОШУК.
Прохання зробити в аптеці # 7 по Хмельницкому шосе, 84 розрахунок через термінал, іноді буває немає готівки, а тільки банківська картка.
Приветствую! В целом - твердая "четверочка". Многое чего понравилось - удобство, оперативность. Есть погрешности наличия препаратов в аптеках Мелкие детали со временем подтяните. Например, добавьте на сайт инфу о сроке хранения заказа в аптеке, обычно это сутки. п.с.. Можно я не буду вашим постоянным клиентом. Не огорчайтесь;)
Неможливо вписати назву в рядок пошука. Після третьої літери починає писати усіляку нісенітницю.
Хотілося б забирати інтернет замовлення в зручній для себе аптеці....а не кататись по всьому місту
Все подобається, ціни,обслуговування,ассортимент! Але велике прохання доопрацювати систему замовлення кількості вибраного препарату! наявна система дуже незручна(кількіть від сотих аж до цілих чисел потрібно вибирати) і забирає час. А взагалі Реккомендую всім! Дякую!
Корисний та зручний сервіс
Досить зручно замовляти препарати і на мобільному телефоні працює коректно.
Очень удобно!
При замовлені наприклад однієї ампули, важко вказати якісь дані, Замовляв ношпу ввів 0,2, оператор пояснив що потрібно 0,4, чому не можна просто 1 ампула. Також, проблематично і з таблетками, наприклад в упаковці 30 таблеток, 3 пластинки по 10 шт, скільки потрібно вводити 0,3 чи 0,33. Виправіть цю ситуацію. Таблетки я завтра заберу 5 годин ранку, тобто мені підходить тільки цілодобова аптека. Добавте в пошук галочку сортування аптеки 24/7
Відчувається, що керівництво та персонал фірми впевнено впроваджує та дбає про статус аптек, та аптечної мережі для усіх соціальних прошарків населення. Не написами на вивісках та рекламі, а ділом доводить, що ціни у Конексі-24 найнижчі. Браво, Конекс! Так тримати!
Чудова програма. Соціально необхідна!
Замовляла 1-й раз, через 10 хв. перетелефонували та сповістили, що замовлення можна забирати. Дуже зручно обирати аптеку, яка є в своєму районі та ще й доба на те щоб забрати замовлення.
Vitatiy don't want to buy me some сookies :(
Я сама працюю провізором у іншій аптечній мережі. Ознайомилася з вашою програмою, залишилася задоволеною. Програма легка у використанні, доступна. Радує додаткова знижка за рахунок онлайн-замовлення. Планую користуватись і надалі. Порада: вам необхідно спростити пошук лікарських засобів за назвою для людей, які не мають знань у фармації.
Вот многие смотрю ругают сервис Конекса. Я много пользовался другими онлайн-заказами, и скажу честно, этот пока один из лучших аптечных. Есть немного неудобства поиска лекарств из-за отсутствия категорий, фоток коробок (я часто ищу по внешнему виду коробки) и рецептов. Большинство аптечных сайтов в сети еще хуже... Так что спасибо и за этот. Мне нравится
Сильно удивлен сервисом. Все быстрой и удобно. Постоянно пользуюсь данным сервисом.
Доброго дня! Уже не в перше при купівлі у 9 аптеці, нам додають зайві товари у чек!!! Не завжди є час перевіряти правильність чеку одразу в аптеці, а потім уже важко щось довести. Наприклад купувала 2 пакетики препарату НІМІД - по чеку йшло 3 шт. І така ситуація далеко не вперше!!!!!!!!! Ще мене обурює ситуація, коли купую шприц, мені не озвучують ціновій діапазон, а дають одразу найдорожчий. Я уже це знаю і сама їх виправляю, але сьогодні купував чоловік і йому знову дали найдорожчі, не запитавши яка ціна йому підходить!!!!! І це не тільки зі шприцами, а й з іншими препаратами - дають на свій розсуд і зазвичай - найдорожче!!!! І навіть коли у них запитуєш - деякі продавці роблять це дуже неохоче - жахливе ставлення до клієнтів, жахливе спілкування з клієнтами!!!!!!!! Хоча хочу відмітити окремо, що є продавці, які виконують свою роботу на стільки відповідально, що як покупка, так і саме спілкування приносить одне задоволення!!! І наприкінці ніби незначне і навіть смішне зауваження, але це також обурює!!! У чеку побачила пункт "пакет - 0,30 грн". У чоловіка не запитали чи потрібен йому пакетик, а самостійно пробили його у чек. Мені ні в якій аптеці ніколи не пробивали пакетик - вони завжди йшли безкоштовно!!! Але ця аптека відзначилась!!!! Обурюють не зайві 30 копійок, а ставлення до клієнта!!!! Спасінням є онлайн замовлення, де я можу сама контролювати свою покупку і ціни, але недоліком є те, що коли забираю замовлення в аптеці - потрібно добре перевіряти, оскільки також дуже часто не докладаюсь замовленні препарати, а коли стаєш перевіряти - буває неадекватна реакція у продавців, вони чомусь обурюються на це!!!!
сайт працює м"яко кажучи ддддддддддуже жахливо то не добавляє ліки в корзину, то вишукує які йому подобається жах мабуть більше не буду користуватись щоб побергти нерви
Пошуковик не зручний до запаморочення. Для зручності пишіть назви повністю, бо такі скорочення як, "Дит." чи "Л/п" вимотують нерви і відбивають бажання купувати цей самий "Л/п дит." Самі здогадуетесь про що я?)))))
Одразу і не помітиш де відгук залишати)))) Зручніше булоб у листі відправляти посилання на відгуки, бо навряд чи хтось буде заходити на сайт одразу після того як зробив замовлення... ну хіба що коли щось не сподобалось.
замовлення ****41 , оператор, по телефону (068)*******, повідомив про відсутність однієї позиції та скоригував замовлення за домовленістю. При отриманні в аптеці, мені повідомили, що замовлення скасовано! Я повідомив, що нічого не скасовував. Від персоналу, в вирішенні даного непорозуміння, ніякої реакції та допомоги, на тел. (068)****** з 13.12-13,21 год. також ніхто не відповідав. Шкода втраченого часу.... Інтернет замовленням, надалі, користуватись буду...
Коли я замовляю не цілу упаковку, а частину, не проставляються тисячні цифри, а тільки соті. З цього приводу неоднократно мені вказували і оператор і фармацевт, що я неправильно зробила замовлення. Минулого разу я попросила оператора, щоб передали адміністратору цей недолік. Сьогодні мені знову потрібно замовити 2 пластинки, а тисячні так і не проставляються. Як правильно робити у цьому випадку?
Не можу самостійно в кабінеті відмінити або редагувати замовлення.
Доброго дня!Зробив замовлення в аптеці (на Соборній).Опрацювали його дуже швидко,дівчата розповіли про акції(отримав ще і подарунок).Давно користуюсь послугами цієї аптеки.Хоча в деяких аптеках і нижчі ціни,ходжу лише сюди через професійність і компетентність працівників даної аптеки,а це ще й дізнався про можливість Інтернет -замовлення :дуже зручно.Всім рекомендую!!!
Дуже вдячна за онлайн сервіс Конекс!!! Вже багато раз користувалась, розповіла усім друзям, знайомим, колегам. В будь-який час, як то кажуть, не встаючи з дивану можна з*ясувати, чи є той чи інший препарат у наявності, за якою ціною, та в якій аптеці. А потім прийти у вибрану аптеку оплатити та забрати (ще й без черги!). Крім того, що це зручно з точки зору оперативності пошуку, ще й дешевше ніж просто в аптеці! Це супер! Окремо вдячна, що вже в стрічці пошуку висвічується виробник, можна краще зорієнтуватись. Усім рекомендую!!!
Шукаю "Амлодипін". Мені видає результати декількох виробників. Амлодипін-З - "Здоров'я", Амлодипін-Ф - "Фармак", наскільки я розумію. А є ще три амлодипіни без вказання виробника, мені потрібен препарат саме від КВЗ. Як менідізнатись, хто з них хто???
Приємно вражений і здивований,,-все чітко і вчасно !!!,Дякую
Добрий вечір. Вчора вночі зробила замовлення після 11ї години вечора. Мені хтось зателефонував з мобільного (можливо це був оператор), але я не могла взяти слухавку, бо в мене всі вдома вже спали. В особистому кабінеті я побачила, що замовлення відмінено і зробила нове замовлення, так як потрібний мені товар є аптеці. Думала, що зранку мені передзвонять або надішлють смс, що замовлення готове і я можу його забирати. Натомість цілий день зі мною ніхто так і не зв'язався, а коли ввечері я перевірила статус замовлення на сайті, то виявилось, що замовлення знов відмінили. Якщо потрібного мені товару просто немає в наявності, то повідомте будь ласка! Краще всього надішліть смс. Я звичайно можу сходити в аптеку й сама, але не хочеться дарма ходити. На мою думку даний сервіс для цього і створений, щоб людина могла забронювати ліки в потрібній аптеці і забрати, коли замовлення буде готове. А так виходить, що клієнт очікує, надіється на замовлення, а йому навіть не вважають за потрібне донести інформацію про замовлення. М'яко кажучи, не дуже приємно :(. І гадаю, що дзвінки після 11ї години вечора варто все таки переносити на наступний день.
Хочу висловити щиру вдячність за можливість замовлення ліків онлайн, зі знижкою. Проблем з замовленням не було жодних. Також велика дяка працівникам аптеки по вул. Хмельницьке шосе, 23, дуже вічливі, турботливі та професійні. P.S. Вашою мережею аптек користуюсь давно і в різних місцях м. Вінниці, скрізь гарне та професійне обслуговування. Однак, зверніть будь ласка увагу на працівника аптеки по вул. Соборна (здається заст. зав. аптеки) ця працівниця дійсно обраховує людей та хамить(((
Оператор не завжди орієнтується чи можна ділити упаковку. А вже в аптеці кажуть не можна, хоч у оператора уточнювала. Треба міняти замовлення, а ти вже в аптеці. Було декілька разів. В останнє вже дзвонили з аптеки та між собою вносили корективи. Хотілось би щоб оператори володіли інформацією. А взагалі оператори привітливі жіночки.
Замовляв великий список медикаментів з собою на море, трохи розгубився, щоб не дорого і ефективно... Дівчина-оператор Марина зі всім швидко і якісно допомогла, і з ліками і з аптекою, де мені зрушніше все забрати. Залишився задоволений. На аптеці теж все було швидко. Марині велика подяка)
Дуже добре
Вже не раз замовляв ліки. Все швидко й зручно, в аптеці не потрібно стояти в черзі. Тримайте лайк :)
обслуговування неякісне працівники аптеки (мова про ту що на Соборній) неуважні та на додачу ще й обраховують
сайт працює через день один день працює нормально іншого на зайти про мобільну версію так сам
Спасибо . Быстро и удобно. Было приятно общаться с оператором .
Була приємно вражена швидкістю роботи сервісу, хоча замовлення було зроблене близько 23 години на цілодобову аптеку.